VIZIUNE - STRATEGIE
Viziunea grupului: consolidarea pozitiei de lider in categorie pe piata interna in domeniul productiei de oua de consum de inalta calitate, prin intarirea pozitiei in piata a brandurilor proprii, precum si extinderea activitatii pe pietele externe.

Directiile strategice prin care vom desavarsi misiunea noastra:

a) Investitii in dezvoltarea profesionala a personalului implicat in proiectele speciale de cercetare-dezvoltare, astfel incat sa genereze concepte si idei inovatoare care sa aduca valoare adaugata produselor din portofoliul grupului;

b) Dezvoltarea si implementarea celor mai noi concepte de management in cadrul grupului Toneli, avand ca scop cresterea competitivitatii manageriale pe fiecare ramura specifica a grupului;

c) Mentinerea sistemului integrat de calitate – mediu – siguranta alimentului in cadrul grupului, astfel incat produsele din portofoliul companiei sa raspunda permanent celor mai exigente cerinte ale consumatorilor.


Prin strategie grupul isi atinge obiectivele propuse astfel incat misiunea lui de a produce si comercializa produse de inalt nivel calitativ si de siguranta alimentara, care sa raspunda celor mai exigente cerinte ale consumatorilor, sa poata fi realizata in conditiile unui echilibru financiar stabil cu respectarea legislatiei aplicabile.

Valorile grupului: Calitate, Competitivitate, Competenta, Siguranta si Incredere.