SIAL – Paris 2014

SIAL (Salon International de l’Alimentation) 2014, cel mai mare târg internaţional dedicat industriei alimentare a sărbătorit cea de a 50-a aniversare, prima sa ediţie având loc în anul 1964. Târgul s-a desfăşurat în perioada 19 – 23 octombrie, în cadrul centrului expoziţional Parc des Expositions Paris Nord Villepinte şi a reunit cele mai prestigioase companii din industria alimentară din întreaga lume. Toneli a fost prezent cu stand propriu in pavilionul romanesc din sectorul ,,Cured and salted meat’’ numarandu-se printre companiile reprezentative din industria alimentara selectate pentru a reprezenta industria romaneasca de profil la acest targ important. Târgul internaţional SIAL, organizat în 20 de sectoare specializate (Pavilioane Internaţionale, Produse dietetice şi suplimente alimentare, Fructe si legume, Dulciuri si produse din sectorul de panificaţie, Produse tip Băcănie, Băuturi, Vinuri, Produse Gourmet, Produse organice, Conserve, Produse congelate, Produse din peşte, Produse din carne proaspătă, Produse procesate din carne, Produse „Ready to eat”, Produse lactate si ouă, Produse semi-procesate şi ingrediente, Regiuni ale Franţei, Echipamente, tehnologii si servicii), cu o suprafaţă de expunere de 150.000 mp, prin intermediul a 6500 de expozanţi din 104 ţări din întreaga lume au adus sub acelaşi acoperiş cele mai importante companii din retailul şi comerţul industriei agro-alimentare. SIAL 2014 a atras un număr de peste 150.000 de vizitatori, din care peste 54% provin din domeniul comerţului şi distribuţiei, 24% din industria de profil şi 18% din domeniul alimentaţiei publice. De asemenea, SIAL 2014 s-a desfăşurat sub semnul Inovării, fiind cel mai mare observator la nivel mondial al inovării produselor alimentare. La ediţia din acest an, Pavilionul Naţional al României, prin intermediul organizatorilor (Ministerul Economiei şi Federaţia Patronală Română din Industria Alimentară – ROMALIMENTA) a reunit 45 de companii româneşti din domeniul industriei alimentare, contabilizând astfel a patra participare consecutivă. Firmele participante au expus produse în 5 standuri care au totalizat o suprafaţă de cca 485 mp în următoarele sectoare: Grocery, Confectionery products and pastry, Cured and salted meat. Participarea la acest targ reprezinta o recunoastere a calitatii produselor Toneli si a expertizei de peste 24 de ani pe care o avem in industria de oua de consum din Romania. Toneli si-a asumat astfel o dezvoltare continua, o crestere durabila prin investitii permanente in tehnologie de ultima generatie, fapt care ne v-a asigura produse la standarde inalte de calitate, siguranta alimentara si implicit o continua crestere a competitivitatii produselor noastre pe piata interna si externa. Produsele Toneli au primit aprecieri din partea celor cu care au vizitat standul si au intrat in dialog de afaceri cu reprezentantii grupului.